Monday 2 May 2011

asalnya aku..

hye guyz.. bru petang tadi ummi aku citer2 yang atuk sedare ak baru ajer balik dari indon...

aku : huh?? wat pe g indon.. sedare kat sane ok2 jerk.. wat pe atuk Siban g sane...

ummi : hah.. kat sane susah.. mase atuk Siban smpai kat airport sane.. sedare sane tanye "mane wak(my grandpa) x ikut sekali ke??", atuk Siban ckp x ikut.. sedare sane tye "wak x de kirim duet ke??"

aku : =.=" erk!!

ak x tau lah.. sush sgt ke diorg kat sane.. smpai sedare malaysia dtg sane, diorg siap mintak duet..huhu ak still igt ag.. duluw2 grndpa ade citer abis tanah die kat indon sedare sane jual...

aku pun ape lagi : hah!! dijual.. lepastu masih lagi mintak sini duet,, ape nih... huh...

tapi tu duluw mase pikiran x matang.. skunk nie ak terfikir mybe diorg betul2 sush dn perlukan bantuan sedare2 yang kat malaysia nie.. hahhah padahal keluarga kat malaysia pun hidup berjimat..huhu.. tapi memg,.. walopun diorg dpt RM 400 dri malaysia.. diorg tukr duet indonesia dpt Rp 1juta.. haha...

sedare mare aku rmainya di jawa tengah..

mybe nilah kerja diorg tuk mkn...


**x pe.. ikhlas kn penting.. >>thinking back..

No comments:

Post a Comment