Tuesday 10 May 2011

haluansiswa..

yg nie aku copy n paste jerk dari sorg pelajar ex -pasum.. die cerita pasal minggu haluansiswa.. pergh.. perit gak r ak bace.. hahhahah try korg lak bace... hurm..


minggu haluansiswa : ni kire minggu orientasi lah . selame seminggu . pengalaman palingggggggg memberi kesan kot sepanjang aku kat sini walaupun hanya seminggu . berdasarkan pengalaman aku , aku dapat tingkat 8 . soo kene la naik lif kan . tapi minggu haluan siswa sepanjang seminggu tuu aku rase 3 kali je naek lif dan yg laen naek dan turun tangge . first try memang macam pitam jugak lah . lame lame dah ok . die bagi kau mase naik bilik selama 15 minit , tem tulah kau nak mandi , kau nak tukar baju , kau nak solat . kalau lambat turun korang kene dende . senior yang juga sumenye yang terlatih . dorang ni sangat psycho . dan tengking caci maki tuh memang dah sebati . nak gerak mane2 kene lari . even kau pakai baju kurung sekalipon . dan ade barang wajib iaitu , payung , botol air dan ape ntah . kau boleh bayang lah payung pasum tuhh bukan nye yang boleh lipat2 masok beg , yg ni yang sekaki panjang tuu. dan bile aku balik rumah sume cakap aku kurus . sebab ulang alik naek tangga . tapi best sangat dapat belajar macam2 . joget joget sampai dah gila bayang . serius doo . memang TERBAIK !



nak bace lebeyh??.. the link is here >>http://izyanlubela.blogspot.com/2011/03/pasum.html

3 comments: