Sunday 22 May 2011

mengimbas kenangn....

 entry nie sgt panjang.. arap2 korunk sume x bosan ...


ukhwah kekal selamanya...


one week more i will enter a new world... hurm... dunia mahasiswa... lebih mencabar... lebih getir... lebih sosial.. lebih segalanya... hurm.. di saat ini aku terimbau kenangan bersama kawan2 di maktab... wajah mereka silih berganti di tatapan mata aku... ibnu sufi, fattah, dan lain2... aku sgt merindui merka... adoih.... sgt berat untuk aku meninggalkan mereka.. tolonglah... tetibe winamp kat laptop aku nie mainkan lagu aizat-sahabat.. huhuhu.. berjurai air mata.. amik kau... argh....
berkumpul bersama!! wah..seronoknye...


Sahabat…mengapa kau pergi
Tinggal aku sendiri
Kau tahu ku tak sanggup

Sahabat…ingat lah kau slalu
Jadi yang terbaik
Walau kau tak disini lagi

Sahabat…aku rindu padamu
Datang walau sesaat
Ku ingin kan kau hadir

Chorus:
Aku disini dan menunggu
Diam tanpa dirimu
Kau tahu ku tak bisa
Beranjak terbang dan melayang
tanpa diri mu ku tak bisa dan kembali

persahabatan yg tiada tanding...

penceria dalam kelas

kenangan yg tinggi nilainya..

x kan pernah aku lupakan!!

 aku still igt lagi dok kat dlm bilik bergosip ngan sufi.. kimi... aiman.. haziq... erm... bile alagilah aku nak rse bende ni lagi... dh masuk universiti mesti sush nak jumpe kwn2 yg mcm nie... biasalah... UM kan tempat org concentrate belajar.. hurm... harapan aku menggunung untuk berada satu tempat ngan kawan2 aku especially fattah n sufi,,, hurm.. still remember that fattah kacau aku nak tido... die x bagi aku tdo.. teman die bace buku.. hahahah that make me laugh... huhu... nape ek... bile org tu dh x de dpn mate baru kita akn hargai segala galanye .... kadang2 rase nyesal... dlm hati terdetik.. nape lah aku x luangkan mase dgn die lebih byk... napelah aku selalu mrh die... nape lah aku selalu kacau die... bile semua nie terdetik di hati... air mata mula mengalir.... hurm...

teringat tyme kat dlm kelas....

ape2 pown.. aku kene kejar impian aku... sahabat tetap di hati...


5 comments:

  1. sedihnye...nme ak xde dlm snarai kwn yg ko nk satu uni...even pic ak pun xde dlm ni...sob2 :(

    ReplyDelete
  2. kimi.... ko nih... walopun xde dlm list kat blog aku... tapi ade kat laptop aku... gmbr pown samelah.. still ade kat laptop aku.. huhu

    ReplyDelete
  3. haha...okey2...sje je bg ayt sadis kt ko sket...no biggie okay :) haha

    ReplyDelete
  4. thankz ajim..da lme ak crik blog ni..thankz sgt2..muuuuuaaah!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  5. Hoho ! Ada gambar aku. Tengkayu.

    ReplyDelete