Tuesday 21 June 2011

apakah??>>

assalamualaikum... dah lame x update blog nie.. urm disebbkan lame x update jadi saye rase entry kali nie agak pnjang.. arap2 x boring ye..

first sekali aku nk bercerita pasal kedatangan kawan2 plkn aku yg kini berada di uitm puncak alam ke tempat aku belajar nie. UM.. rindu gak lah aku ngan dak2 nie.. walopun x rami yg dtg.. hahha 4 org je.. empat2 pompuan.. haha...dan tyme nie gak lah aku berkenalan ngan seorg kawan baru yang dari dulu aku dok panggil die bustamam coz watak die mase berlakon malam last MHS.. haha.. kelakar gak.. dan rupenye dak yg aku panggil bustamam nie pakwe kawn PLKN aku ni ha.. owh patutlah,, nak tergelak aku mase tu.. x sangke .. erm.. pe2 pown semoga diorg bahgie.. erm.. sgt seronok kott tyme tu.. gelak2... hahha aisyu bawak diorg jalan2 kat perdana siswa.. cess.. mule2 igt nak lah bwk diorg  tgk2 pekan buku yg besr tuh.. last2 x bukak rupenye.. buat penat je kitorg turun.. tapi x pe.. kitorg dpat gak r g tasik yg belakang perdana siswa.. cantik gak r.. kalah tasik kolej 12 nie.. hehe...  erm.. dalam kol 3.30 petg.. hantar lah diorg nie balik ke bus stop yg depan PASUM tu.. sedih lak aku rase tyme tuh.. huhu.. mase diorg nak balik aku dan kawan aku yg lagi dua org nie babai2 diorg.. en. driver bus pandang pelik jea.. hahahah kelakar tgk muke die... THANKZ!!! to my friends IKIN n ARA coz sanggup dtg PASUM nie tgk aku n AISYU.. insyaAllah kalau kitorg ade mase kitorg lak dtg PALAM.. erm... 



::ikin::yana::ara::



takjub dtg UM.. hahah

smart x gmbar nie??



















ok.. next~~ nie aku nak citer lak pasl explorace yg aku yg sgt "BEST"...
ok.. nie bukan pertandingan explorace pown sebnarnye...actually disebbkan takut lambat ke kelas tutorial atau kelas amali aku n rashid merajinkan diri yg penat nie untuk explore PASUM pade hari ahad petang.. haha.. mase tuh merungut gak r penat lah ape lah.. last2 g gak sebb takut punye pasal.. kang kalau x jumpe kelas tutorial kat tempat yg besar bagai nie abislah...huhu.. tapi naseb bek lah jumpe sume tempat.. just mase nak cari kelas BK je lah yg aku tension cket.. haha dh lah dah pukul 7.. hurm.. tapi berusaha gak nak cari smbil berlari tu yg aku rase cam ngah main explorace.. mencari tempat.. hurm.. alhamdulilah lah atas usaha kitorang berlari2 mencari tempat mase hari ahad tu kitorg x de masalah lah nak cari tempat kat mane.. seronok!! huh.. dah lah mase tu tutorial calculus x siap ag.. padahal sok pepagi ade tutorial calculus.. tension jap.. hahah,.. nasib bek ade rashid, aiamn, n asyraf tolong aku.. eeh.. tolong ajar eh kalau aku x paham..  bukan tolong buat.. heheh pe2 pown memg "best" macam nak lagi.. muahahhah

1 comment: