Friday 27 July 2012

Ramadhan



Bismillahirrahmirahim
assalamualaikum dan salam satu Malaysia!
Rasanya  masih belum terlewat untuk aku ucapkan SALAM RAMADHAN ALMUBARAK kepada semua! Alhamdulilah kita masih dipertemukan lagi dengan Ramadhan  tahun ini juga masih berkesempatan untuk berpuasa.. sedar tak sedar dah seminggu kita berpuasa.. tahniah pada mereka yang berjaya puasa penuh sampai hari nih, yang tak penuh tu nanti ganti ye.. jangan buat-buat lupa pulak..

ouh nak masuk topic lain pulak dah ni.. 13 Julai lepas adalah tarikh yang ditunggu-tunggu budak foundation ngan matrik also stpm.. tarikh ape? Yup!
 Tarikh keluarnya result UPU.. so di sini aku nak bagitahulah yang aku diberi peluang untuk study lagi kat UMK(Universiti Malaysia Kelantan).. Alhamdulilah! Walaupun aku dapat course yang aku tak nak.. tapi aku tetap akan berusaha! Bak kata seorang sahabat PASUM ni “mungkin Allah tak bagi apa yang kita mahu tapi Allah bagi apa yang kita perlu” dan kata-kata inilah yang akan aku ingat sampai bila-bila..

next topic! Okey guys ni ade satu video tajuk die SAVE MARYAM.. video yang telah diupload di youtube ni berkisar pasal seorang budak yang bernama maryam di Negara jiran.. aku tak nak ulas panjang2 korang perlu tengok sendiri video nih.. tengok tau!  5 minit je pun..
 
~SAVE MARYAM~SAVE ISLAM~

No comments:

Post a Comment